Review voor paragnoste Tara
Lieve Tara, dank je wel je bent een lieve vrouw en het leuke is je blijft hetzelfde zien en zeggen topper zeker de moeite waard om te bellen. A.
Review voor paragnoste Astrid
Het gesprek met Astrid kwam eerst wat traag op gang, maar amai, wat er enkele minuten later gebeurde… Alle antwoorden volgde op elkaar … indrukwekkend wat ze allemaal vertelde. Een zeldzame en zeer bijzonder lieve, warme vrouw. Liefs Liene
Review voor paragnost Andwello Dennis
Hallo Andwello Dennis Ons gesprek heeft mij erg goed gedaan, het was fijn om alle zaken eens onder de loep te nemen. Opruimen dat is nu het motto Hij heeft gisteravond inderdaad gebeld en de afspraak staat Bel u snel weer Nelia.
Review voor paragnoste Valentine
Valentine je nu 2x gesproken waarbij hele positieve indruk. Zoals beloofd hou ik je zeker op de hoogte als er ontwikkelingen zijn op prive en zakelijk vlak. Veranderingen zijn onderweg, fingers crossed. De voorspellingen zijn heel mooi daar ga ik me proberen aan vast te houden en niet in het negatieve te schieten. T.