Review voor paragnoste Eduardo
Meerdere malen met deze geweldige man Eduardo contact gehad. Ik blijf in hem geloven elke keer klopt het weer. Hoevaak ik hem ook bel hij blijf bij ze verhaal. Nu wachten op de zeer korte periode waar. mijn duidelijkheid zou geven over zijn gevoel Tamara xxx
Review voor paragnoste Tara
Lieve Tara, dank je wel je bent een lieve vrouw en het leuke is je blijft hetzelfde zien en zeggen topper zeker de moeite waard om te bellen. A.
Review voor paragnost Andwello Dennis
Hallo Andwello Dennis Ons gesprek heeft mij erg goed gedaan, het was fijn om alle zaken eens onder de loep te nemen. Opruimen dat is nu het motto Hij heeft gisteravond inderdaad gebeld en de afspraak staat Bel u snel weer Nelia.
Review voor paragnoste Valentine
Valentine je nu 2x gesproken waarbij hele positieve indruk. Zoals beloofd hou ik je zeker op de hoogte als er ontwikkelingen zijn op prive en zakelijk vlak. Veranderingen zijn onderweg, fingers crossed. De voorspellingen zijn heel mooi daar ga ik me proberen aan vast te houden en niet in het negatieve te schieten. T.