Review voor paragnoste Tara
Lieve Tara, dank je wel je bent een lieve vrouw en het leuke is je blijft hetzelfde zien en zeggen topper zeker de moeite waard om te bellen. A.
Review voor paragnoste Valentine
Valentine je nu 2x gesproken waarbij hele positieve indruk. Zoals beloofd hou ik je zeker op de hoogte als er ontwikkelingen zijn op prive en zakelijk vlak. Veranderingen zijn onderweg, fingers crossed. De voorspellingen zijn heel mooi daar ga ik me proberen aan vast te houden en niet in het negatieve te schieten. T.
Review voor paragnoste Sandraa
Sandraa wat is het fijn om met jou te praten. Tot nu toe alles wat je me verteld hebt is uitgekomen. Je bent echt een lieverd. Je houdt mensen ook niet onnodig lang aan de lijn en zegt waar het opstaat. N.
Review voor paragnost Gazali
Heb een kort gesprek gehad met Gazali, omdat mijn beltegoed op was. Maar het was lang genoeg om belangrijke details te horen. Een topper en bedankt.