Review voor paragnoste Sandraa
Sandraa wat is het fijn om met jou te praten. Tot nu toe alles wat je me verteld hebt is uitgekomen. Je bent echt een lieverd. Je houdt mensen ook niet onnodig lang aan de lijn en zegt waar het opstaat. N.
Review voor paragnoste Biba
Wauw, de voorgaande recensies hebben er niet om gelogen Biba. Zonder informatie wist jij mij precies te vertellen waar ik op dit moment sta, wat ik denk en wat ik voel. Ongelofelijk. De personen in ons gesprek beschreef jij zonder enige moeite. Ik ben perplex maar tegelijkertijd dankbaar. Dit was niet wat ik had verwacht, wel wat op dit moment nodig is. Dus dank je wel voor je tijd, je energie en je heldere inzichten. Ik bel zeker nog eens terug. Fee.
Review voor paragnoste Nellekke
Ze is eerlijk en oprecht. Kan heel goed mensen lezen. Ze zegt dingen die ze absoluut niet kan weten door mijn vragen. Ze is ook heel aangenaam om tegen te praten. nelleke is een topper!
Review voor paragnoste Eduardo
Meerdere malen met deze geweldige man Eduardo contact gehad. Ik blijf in hem geloven elke keer klopt het weer. Hoevaak ik hem ook bel hij blijf bij ze verhaal. Nu wachten op de zeer korte periode waar. mijn duidelijkheid zou geven over zijn gevoel Tamara xxx