Heb jij een consult gehad met paragnost Gazali?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar paragnost te vinden.
Heb een kort gesprek gehad met Gazali, omdat mijn beltegoed op was. Maar het was lang genoeg om belangrijke details te horen. Een topper en bedankt.
Net een fantastische reading gehad van Gazali die me met beide voeten op de grond heeft gezet. Dankuwel Finn.
Lieve Gazali, ik blijf het zeggen, wanneer ik jou bel, dan ben je er altijd voor mij. Je voelt alles zo haarfijn aan. Ik hoef je niks te zeggen, je hoort mijn stem en je weet meteen wat er speelt. Heb vertrouwen en blijf positief en heb geloof, dat zijn jou kernwoorden. Nou lieve mensen ik kan je vertellen, meer dan ontelbaar waar. Met deze lieve man, kan je lachen heeft veel humor maakt me ook altijd weer aan het lachen. Ik zou zeggen de beste op deze lijn.
Ik heb een heel prettig gesprek met Gazali gehad. Respect voor jou. Inzichten waar ik iets aan had. Dank Roxanne.
Ik vind Gazali een lieve man. Hij heeft een groot inlevingsvermogen. Hij geeft je weer zelfvertrouwen. En dat je 't leven weer 'n beetje van de zonnige kant gaat zien. Hij geeft je rust. En de bevestiging dat ik mij geen zorgen hoeft te maken. Fijne gemoedelijke man om mee te prsten. Liefs Janny.
Gazali is een aanrader en 10 sterren waard. Als je denkt huh, kan ik even niet plaatsen, geef het een dag of twee en je zal het zien. Hehe. Met jouw hulp, jij hebt het bij het goede eind gehad. Ik wens je heel veel goeds toe en hoop dat vele mensen net zo slim zijn als ik om jou te bellen. Ik heb altijd veel aan je adviezen.
Gazali, je bent een topper . Je sleurt mij overal doorheen . Ik weet niet wat ik zonder jouw oprechte steun zou moeten . Naar mijn mening ben jij de beste . Voor mij ben je en blijf je mijn nummer 1 . Jouw vaste klantje Marijke.
Beste Gazali, dank voor je open een eerlijke antwoorden. Ook direct en vlug. Je neemt geen onnodige tijd, er zijn er andere op deze site die dit wel doen en niets zeggen. Proficiat. Ik hoop dat je aanwijzingen uit komen.
Beste Gazali, dank voor de wijze en goede voorspelling. Dat het maar vlug mag uitkomen. Sommige dingen die ons verteld werden, daar krijg je toch de rillingen van. We werden er toch ook eventjes stil van, ook van mijn Ma, zo een fantastische verwoording. Dank je wel, vele groetjes van Angelique en Emiel.
Gazali, heel fijn gesprek en reading. Je wist hoe de situatie in elkaar zat . Heel duidelijk.
Een paragnoste die open en eerlijk is . Dank voor het consult. Tanja.
lieve G, had een heel fijn en verhelderend gesprek. ik moet zeggen alles is uit gekomen.ik twijfelde nochtans . je hoort van mij in het nieuwe jaar. D.
Dankjewel voor dit mooie verhelderende gesprek.Groetjes, An.
Beste Gazali, gisteren (zaterdag) had ik met jou een healing sessie. Je zei dat ik onderhevig was door het probleem waar ik mee te maken had. Ik heb me totaal opengesteld voor het intense zuiveringsproces. De tijd was blijkbaar te kort, want de lijn werd afgebroken. Ik voel me vandaag echt beter (meer energiek), maar de emotionele pijn is mijn proces waar ik door moet. Misschien toch een tip voor jou. Ik miste wel meer duidelijkheid van jou kant, wat niet wegneemt dat je een ervaren deskundig sjamaan bent. Ik had je zeker nadien nog terug gecontacteerd indien ik die informatie voordien had vernomen van jou. Doch, ik twijfel niet aan je pure zuivere kracht.
Elk consult laat hij me weer sprakeloos achter met wat hij doorkrijgt. Zo puur en zuiver, dit niveau vind je tegenwoordig bijna nergens meer.
Wat een ontzettend fijne man is Gazali. Ik belde hem over iemand die ik net kende en waar ik erg over twijfelde. Hij was heel eerlijk en zei direct dat het uiteindelijk niks zou worden, wat achteraf ook helemaal bleek te kloppen. Het gesprek voelde heel warm en opbouwend, hij nam echt de tijd voor me in plaats van snel een antwoord af te raffelen.
Wat een superfijn gesprek was dit met Gazali. Alles resoneerde wat hij zei en hij bracht me enorm veel rust. Ik heb zelfs nog 2x extra opgewaardeerd. Heel eerlijk en zuiver, blijft ook bij wat hij ziet en draait er niet omheen. Dank je wel en tot snel!
Hi Gazali, Ik wilde je echt even laten weten dat alles wat je zei over m relatie is uitgekomen. Iedereen om me heen zei dat ik het moest laten gaan, maar jij bleef erbij dat het goed kwam. Je had gewoon 100 procent gelijk, we zijn weer dolgelukkig samen! Je bent echt goud waard, ik spreek je snel weer X
Hi Gazali, Ik wilde je echt even laten weten dat alles wat je zei over m relatie is uitgekomen. Iedereen om me heen zei dat ik het moest laten gaan, maar jij bleef erbij dat het goed kwam. Je had gewoon 100 procent gelijk, we zijn weer dolgelukkig samen! Je bent echt goud waard, ik spreek je snel weer X
Hoi Gazali bedankt voor je fijne en heldere consult heb er veel aangehad en kan jou zeker aanbevelen, hartelijke groet Lyza.
Gazali is een fijn mens met wie je fijn kunt praten en ik kan ook erg met hem lachen op momenten. Hij heeft levenservaring waaruit hij kan adviseren en heeft zeer zeker een ontwikkeld zesde zintuig waardoor hij gedetailleerd zaken doorkrijgt. Groetjes Charline.
Ik wist niet wat ik meemaakte. Ik heb al heel wat mediums gesproken, maar Gazali zit echt op een heel ander level. Alles wat hij doorkreeg klopte gewoon tot in detail. Geloof me, bespaar jezelf de zoektocht en bel Gazali.
Lieve Gazali. Ik belde jou omdat ik heel erg teleurgesteld was in iets en jij nam de tijd en beantwoorde al mijn vragen. Ook jou adviezen waren oprecht. Je zegt wat je ziet. Zo fijn.
Wat ik prettig vind aan Gazali is dat hij eerlijk en duidelijk is. Geen vage verhalen, maar concrete inzichten waar je echt iets aan hebt.
Gazali zag het al aankomen lang voordat ik het zelf kon geloven. Zijn voorspelling werkelijkheid geworden. Een bijzonder consult met een verbluffend resultaat, meer dan tien sterren waard.
Gazali. Kijk er naar uit je binnenkort te bellen met het nieuws over het huis vlakbij het park. Veel liefs. Noa.
Normaal geloof ik niet snel alles, maar na mijn gesprek met Gazali heb ik direct mijn vriendin aangeraden om hem ook te bellen.
Door Gazali heb ik mijn gezin teruggekregen want hij bleef zeggen dat deze man terug in huis zou komen. Iedereen verklaarde mij voor gek maar Gazali kreeg uiteindelijk gelijk.
Gazali is een zeer fijn gesprek. Hij heeft mij dingen gezegd dat volledig nauwkeurig zijn, dingen die hij niet kon weten. Het is een fantastische medium. Zeker een aanrader. Alie.
WAUW… ik krijg nog steeds kippenvel van mijn gesprek met Gazali!! Zoveel dingen klopten tot in detail dat ik er stil van werd… eindelijk iemand die echt diep kan aanvoelen wat er in je leven speelt!!
Gazali, wat ben jij goed. Doe zo voort, leuk je te ontdekken op deze lijn. Een echte aanrader. Je bent geweldig. Echt heel erg bedankt, liefs Isolde
Eindelijk eens een medium dat niet standaard praat. Gazali zat meerdere keren precies goed en dat gaf mij echt kippenvel. Heel oprecht persoon en absoluut de moeite waard om te bellen!
Ik ben heel tevreden over mijn gesprekken met Gazali. Op het gebied van liefde en relaties heeft hij mij veel waardevolle inzichten gegeven en voorspellingen die ik kan omarmen. Hij kan heel goed intunen op de situatie en geeft rustig en duidelijk advies, waarbij hij vooral benadrukt om geduld te hebben en te vertrouwen. Hij brengt een bepaald inzicht naar voren dat ik op dat moment, door de lastige situatie, zelf niet altijd even helder zie. Zijn manier van kijken helpt dan echt om weer overzicht te krijgen. Wat betreft zijn voorspellingen ben ik nog in afwachting, maar zodra deze uitkomen, zal ik dat zeker ook aan Gazali laten weten.
Ik bel Gazali al een tijdje en elke keer zit hij goed. In de liefde heeft hij alles zien aankomen en het is precies zo gegaan.
Gazali, jij bent de enige die de waarheid durft te zeggen. En daar bellen we ook voor. En uit het verleden blijkt ook dat je steeds gelijk hebt. Dankjewel Harm.
Ik zat vol twijfel over mijn relatie, maar Gazali zag direct wat er speelde tussen ons. Eerlijk en duidelijk, precies wat ik nodig had.
Als je meer dan 5 sterren advies wil dan zit je goed bij Gazali. Hij neemt scherp waar en slaat spijkers met koppen. Op een heel rustige manier en ditto energie staat hij je te woord.Hij raakt de ker
Als je echte antwoorden zoekt, moet je bij Gazali zijn. Dit is geen gewone medium, dit is pure gave. Vanaf het eerste gesprek voel je al dat je met iemand bijzonders te maken hebt.
Een gesprek met Gazali en je weet genoeg. Dit is next level, niemand komt in de buurt.
Beste Gazali Mijn dank is weer groot. Voor mij ben je echt de beste. Lieve groet, Annemie.