Heb jij een consult gehad met paragnoste Anouk?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar paragnoste te vinden.
Lieve Anouk, Ik heb je reeds verschillende keren gebeld, was eigenlijk nog op zoek naar de woorden die naar waarde kunnen omschrijven wat voor een uitzonderlijke iemand jij bent. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dit niet correct kan omschrijven. Als er een ding is wat ik iedereen gunt op dit moment, is het wel een consult met jou. Hoe moeilijk een situatie soms ook kan zijn, het gegeven dat ik jouw heb mogen leren kennen en in dit proces door jou mag begeleid worden, geeft me zeer veel hoop en kracht in de toekomst. Daar waar ik het niet meer zag zitten, heb jij er een boeiende uitdaging van kunnen maken voor me. Dank je wel voor wie je bent en wat je met ons wilt delen. Veel liefs Noha.
Enorm liefs is Anouk een zuiver medium zoals velen op deze site. Heel duidelijke analyses die de spijker op zn kop slaan. En heel open en eerlijke antwoorden op alle vragen. Hartelijk dank Jamila.
Lieve Anouk, je bent altijd zo wijs en je voelt altijd alles zo duidelijk aan, ook is er al veel van je voorspellingen uitgekomen, je bent echt een toppertje, dikke knuffels Z.
Lieve Anouk, een heel fijn en open gesprek met u gehad. Wat een bijzondere gave heeft u. Ik kijk uit naar de voorspellingen want jeetje, You have Made my day. Alle liefs. Nisa.
Beste Anouk, ik had gisteravond een mooi gesprek met jou. Je zag haarfijn wat er thuis allemaal speelde. En je had gelijk dat deze dagen ons beiden goed gedaan hebben. Het was idd vandaag gelukkig allemaal positief, zoals jij al aangaf. Nayeli.
Dank je wel Anouk. Bedankt voor het fijn gesprek. Zal het volhouden hoe moeilijk het ook is groetjes Vanessa.
Lieve Anouk. Ik ben jou heel erg dankbaar voor alles. Ik bel je zeker nog eens. Liefs Hina.
Dag Anouk, Ik heb je al vaak gesproken en wat je ook maar zegt je hebt het steeds bij het goede eind. Voor mezelf weet ik dat ik op één vlak geduld moet hebben, en heb dat ook. Want ik weet als je zegt dat het komt zal het ook komen. De vraag is wanneer maar dat kan jammer genoeg niemand niet zeggen want hier boven bestaat geen tijd.Nogmaals bedankt om naar me te luisteren. Groetjes Mieke.
Lieve Anouk, je had al een paar keer gezegd dat ik goed nieuws zou krijgen. en het klopt allemaal wat je zei. Je bent SUPER goed Anouk. X.
Anouk, Je bent een goed paragnoste. Dank dat je er steeds voor me bent. Zo goede inzichten geeft. Denise
Hey Anouk, spreek jou al zo lang en vind het altijd fijn als ik je weer gesproken heb. Geeft me rust en vertrouwen in wat er allemaal speelt. Tijd is lastig, van wanneer iets gebeurd maar we blijven vertrouwen dat het goed komt. Dank je wel daarvoor dikke kusss Evelien.
Anouk is 100procent de beste op deze lijn. Weet me altijd terug een nuchtere kijk te hebben op wat er rond me aan het gebeuren is, daarnaast zijn voorspellingen altijd spot on!
Wauw! Ik had je nog niet goed aan de lijn gehad en de voorspelling ivm mijn werk kwam al uit. Ik moet inderdaad op gesprek. Hoop dat de rest ook uitkomt maar heb er alle vertrouwen in. Je hebt het steeds bij het rechte eind al jaren...Bedankt!
Anouk vertelt je eerlijk hoe een situatie in elkaar zit. Ze heeft begrip voor dingen en oordeelt daar niet in, maar is correct. Ze ziet dingen die jij niet vertelt en benoemt deze. Ze doet ook voorspellingen en ik wacht af.
Beste Anouk, ik spreek je nu al langere tijd. Of het nu dichtbij ligt of ja jammer genoeg wat langer op zich laat wachten, het lijkt altijd uit te komen. Zoals hoe je zei: hij zal spijt krijgen van zijn huisgenoot, jahoor! Binnen 3 maanden heeft hij het huis al verlaten. Ik kan niet wachten dat ik eindelijk klaar ben met mijn EVC-traject. Dan rest nog 3 laatste modules die klassikaal gevolgd moeten worden met daarnaast mijn scriptie. Ik zal het tegen die tijd met je delen! We gaan voor goed en positief nieuws. Anouk ik wil je nogmaals in het bijzonder bedanken. Hoevaak ik je wel niet benaderd heb, met talloze vragen en verhalen. Het lijkt net een live soapserie, maar je blijft neutraal en hebt zoveel geduld gehad. Dat maakt het mediumschap je dan ook meer dan waardig. Bedankt Anouk!
Annouk wint er geen doekjes om en ook al moet je soms geduld hebben. Ze heeft gelijk gekregen over heel wat zaken ook over het examen dat ik aflegde
Geweldige begeleiding gehad van Anouk, ze heeft voorspelling van verschillende dingen en ook over mijn kinderwens en dat is ook uitgekomen, nu word ik vader! Echt super blij mee!
Anouk, even tijd genomen om je te bedanken. Jeugdzorg is inderdaad weggebleven uiteindelijk. Zoveel angst om niets. Wou dat ik je eerder gebeld had. Dank je voor je eerlijkheid.
Lieve Anouk telkens weer komen je voorspellingen uit. Wat ben je goed, aardige vrouw. Ik ben zo blij met je op deze lijn. Blijf zo doorgaan. Je bent meer dan 5 * Babs
Lieve Anouk , heb jou een half uurtje geleden gesproken Hartelijk dank wat jij allemaal zag zonder dat ik iets zei niet normaal Vooral over mijn 2 kinderen niet normaal want niemand weet het ook niet mijn familie Alles wat je zei tot op de puntjes want je kon het niet weten Ik ben je dankbaar voor je eerlijkheid En klopt mijn mentale weet ook niemand en ik moet er werk van maken voor dat ik in een depressie val Je bent het waard Anouk
Lieve Anouk , heb jou een half uurtje geleden gesproken. Hartelijk dank wat jij allemaal zag zonder dat ik iets zei niet normaal. Vooral over mijn 2 kinderen niet normaal want niemand weet het ook niet mijn familie. Alles wat je zei tot op de puntjes want je kon het niet weten. Ik ben je dankbaar voor je eerlijkheid. En klopt mijn mentale weet ook niemand en ik moet er werk van maken voor dat ik in een depressie val. Je bent het waard Anouk.
Anouk Wel ik moet zeggen dat u het goed beschreven hebt wat er ging gebeuren tot de stolelen en de tafels toe . En u zij je gaat en man leren kennen en ja die zelfde avond nog wel dat u het die middag hebt gezegd Dus nu ben ik benieuwd naar je volgende voorspelling Rita
Anouk is een absolute topper. Heel direct en no nonsense aanpak, sterk in haar vak en dat heeft ze weten te bewijzen door meerdere voorspelling die reeds waargemaakt werden. Ik zou haar tien sterren geven als ik kon!
Awel ik heb anouk gebeld om een vraag te stellen ivm werk, en ze had helemaal gelijk! Top!
Beste Anouk zoals je voorspeld had. Dat ik mijn examen zou behalen is inderdaad gebeurt. Ik ben super blij. Tilda.
Dag Anouk, na zoveel tijd is toch uitgekomen wat je voorspelde helaas. Geen trouwerij en relatie gedaan. Bedankt voor je eerlijkheid
Tegen al mijn verwachtingen in heb je gelijk gekregen. Bedankt voor je goede begeleiding in deze moeilijke fase voor mij. Het was een lange weg, maar dankzij jou heb ik het volgehouden. Voor mij de beste op deze lijn. Mijn dank is groot en tot snel weer.
Anouk you are the best!!!
Anouk, ik wil je bedanken voor je directe aanpak en je goede raad. Alles is verlopen zoals je voorspelde. Gelukkig heb ik geluisterd naar jou, had me anders veel geld en leed gekost. Dankjewel!
Hi Anouk Je had gelijk, je had nu gelijk en je had toen gelijk. Wat ben ik zo dankbaar voor jouw hulp de afgelopen tijd. Als het even kon dan belde ik je
Ik kwam in contact op een moment dat ik vooral vastzat in mezelf. Niet omdat ik geen antwoorden had, maar omdat ik bleef twijfelen aan alles wat ik dacht en voelde. Wat me meteen raakte, is hoe snel ze voorbij de oppervlakte gaat. Zonder dat ik veel moest uitleggen, benoemde ze precies waar het voor mij blokkeerde. Niet algemeen, maar op een manier die zo herkenbaar was dat ik er even stil van werd. Er kwamen ook dingen naar voren die ze eigenlijk niet zomaar kon weten, en dat maakte het op een bepaald moment wel heel duidelijk dat dit geen oppervlakkig gesprek was. Er was geen poging om het mooier te maken dan het is. Integendeel — ze zegt wat er gezegd moet worden. Soms confronterend, maar altijd met een rust en respect die maakt dat je het ook kan aannemen. Wat voor mij het verschil maakte, is dat het niet voelde alsof ik “advies” kreeg, maar alsof er helderheid kwam in iets waar ik zelf al te lang in vastzat. Na het gesprek was er geen plots mirakel, maar wel iets veel waardevoller: helderheid. En vanaf daar wordt het stil in je hoofd. Ze ziet meer dan wat je zelf onder woorden brengt, en je voelt dat ze precies weet wat ze doet.
Ik ben echt onder de indruk van deze medium. De voorspelling die ik kreeg klopte helemaal en kwam precies uit zoals beschreven. Alles werd op een duidelijke en eerlijke manier uitgelegd, zonder vaagheden. Je merkt dat er echte kennis en intuïtie achter zit. Het consult gaf me niet alleen bevestiging, maar ook rust en vertrouwen in de toekomst. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar oprechte en accurate inzichten!
Omg Anouk, je hebt weer gelijk gehad. Kan niet wachten op de volgende reading. Xxxx
Lieve Anouk, Jawel, jij ziet alles op het gebied van relaties en werk en contracten zo helder als het maar kan. Geen idee hoe je het elke keer weer aan het juiste eind hebt. Voor eerlijk advies en geen sprookjes moet je Anouk bellen. En de bijna niet te geloven mooie dingen die zij ziet, komen allemaal uit. Het is verbazingwekkend hoe goed jij bent. Spreek je al 8 jaar en je zit elke keer spot on. Liefs
Lieve Anouk, Jawel, jij ziet alles op het gebied van relaties en werk en contracten zo helder als het maar kan. Geen idee hoe je het elke keer weer aan het juiste eind hebt. Voor eerlijk advies en geen sprookjes moet je Anouk bellen. En de bijna niet te geloven mooie dingen die zij ziet, komen allemaal uit. Het is verbazingwekkend hoe goed jij bent. Spreek je al 8 jaar en je zit elke keer spot on. Liefs
Anouk geeft duidelijk antwoord op je vragen en haar voorspelling is uitgekomen. Daarom een aanrader.
Beste Anouk, Alles klopte als een bus. bedankt voor de mooie inzichten.
Beste Anouk. Je hebt gelijk. mijn contract gekregen. Ik heb jou een week geleden gebeld Je hebt mij bepaalde zaken voorspeld Dit klopte helemaal. Alie xx
Omg mijn schatje is op visite geweest. Kan niet wachten op de volgende keer . Zo blij, jij bleef t zelfde zien. Anouk heeft zoals altijd weer gelijk. Love you en dikke knuffel. Xx
The best!!! Luister naar Anouk en Laat het Los. En geloof me het komt uit. Topper!!!